bedankt voor uw komstWe kunnen terugkijken op 5 prachtige voorstellingen met zo'n 1.750 bezoekers die allemaal hebben genoten van de musical en alle zaken eromheen.
Wij als stichting, hadden dit nooit kunnen realiseren als we niet de hulp en betrokkenheid hadden gehad van de subsidiënten, sponsoren, ingehuurde professionals, amateur cast, vele comakers en nog veel meer mede-meugelukmakers. Daarom willen we vanaf deze plek hen allen vanuit de grond van ons hart bedanken. En natuurlijk niet te vergeten Mies de Ruiter-Coppes, haar zoon Jan-Pieter en zijn vrouw Marieke die we in ons hart hebben gesloten als de zeer betrokken en enthousiaste locatie eigenaren. Hier kon en mocht alles.
Chapeau voor hen allen! Of beter gezegd: Wat een mooie mensen allemaal!
Op dit moment zijn we druk met de voorbereidingen voor een volgende musical. Binnenkort meer informatie.

Wilt u op de hoogte gehouden worden van de ontwikkelingen, meld u aan voor de Nieuwsbrief.